Jeugd

Zomerkampen
Korting Decathlon

Zeillessen

Het jeugdzeilen zit al een aantal jaren in de lift. Elk jaar breiden we uit en ook dit jaar hebben we onze capaciteit uitgebreid waardoor we nu in staat zijn zeilles te geven aan klassen tot wel 19 cursisten groot. Met ons instructeursteam kunnen we nu ook elke dag van de week (zelfs meerdere) zeillessen geven.

De beginnerslessen voor kinderen van 8 tot 12 jaar, die in bezit zijn van een zwemdiploma, staan gepland op:
dinsdag-avond van 18.00 tot 20.00 uur (1e les op 15 mei – bij voldoende aanmeldingen)
vrijdag-avond van 16.45 tot 18.30 uur (VOL)

Adres: Langbroekpad 1 (westzijde Gaasperplas). Meer informatie via jeugdzeilen@zeilvereniging-gaasperplas.nlof [06-22386375].
De kosten van de zeillessen zijn €85,- (€45,00 voor 10 lessen en €40,00 voor een jaar
jeugdlidmaatschap)

Zomerkampen 2018
We organiseren weer twee jeugdkampen deze zomer voor kinderen van 8 t/m 12 jaar:
Kamp 1 van 23 t/m 27 juli
Kamp 2 van 27 augustus t/m 31 augustus
De kampen zijn gevuld met (uiteraard) zeilen en andere activiteiten op en in het water. Voor iedereen die (nog beter) wil leren zeilen. We starten in de ochtend om 9.00 uur en eindigen om 16.30 uur. Slapen doe je gewoon thuis.De kosten zijn €125 per deelnemer als je ook bij ons lid bent. Wil je vriendje(s) of vriendinnetje(s) meenemen die geen lid zijn? Dat kan, gezellig!! Die betalen dan € 150.
Wil je naar beide kampen komen, dan betaal je € 200 voor de beide kampen. Voor niet leden is dat € 250.
Schrijf je in via het inschrijvingsformulier.

Korting Decathlon

Wij hebben een samenwerking met Decathlon. Jeugdleden krijgen 10% korting op zeilspullen van Tribord (geen korting op korting en — alleen met de Decathlon sportpas die je in de winkel kunt aanmaken).  Ga met de mail, die je hierover hebt ontvangen via de jeugd-commissie, naar de klantenservice om te betalen en daar wordt de 10% korting verwerkt.