Jeugd

Zomerkampen
Korting Decathlon

Zeillessen 2017

Het jeugdzeilen zit al een aantal jaren in de lift. Elk jaar breiden we uit en ook dit jaar hebben we onze capaciteit uitgebreid waardoor we nu in staat zijn zeilles te geven aan klassen tot wel 19 cursisten groot. Met ons instructeursteam kunnen we nu ook elke dag van de week (zelfs meerdere) zeillessen geven.

Lestijden:
  • woensdag   beginners optimist      15.30 – 17.30 (indien voldoende aanmeldingen)
  • woensdag   wedstrijdklas laser      18.00 – 20.00
  • donderdag  gevorderden optimist  18.00 – 20.00
  • vrijdag         beginners optimist      18.00 – 20.00
  • vrijdag         gevorderden laser      18.00 – 20.00
Adres: Langbroekpad 1 (westzijde Gaasperplas). Meer informatie via jeugdzeilen@zeilvereniging-gaasperplas.nlof [06-22386375].
De kosten van de zeillessen zijn €85,- (€45,00 voor 10 lessen en €40,00 voor een jaar
jeugdlidmaatschap)

Zomerkampen 2017
We organiseren weer twee jeugdkampen deze zomer voor kinderen van 8 t/m 12 jaar:
Kamp 1 van 24 t/m 28 juli
Kamp 2 van 28 augustus t/m 1 september.
De kampen zijn gevuld met (uiteraard) zeilen en andere activiteiten op en in het water. Voor iedereen die (nog beter) wil leren zeilen. We starten in de ochtend om 9.00 uur en eindigen om 16.30 uur. Slapen doe je gewoon thuis.De kosten zijn €125 per deelnemer als je ook bij ons lid bent. Wil je vriendje(s) of vriendinnetje(s) meenemen die geen lid zijn? Dat kan, gezellig!! Die betalen dan € 150.
Wil je naar beide kampen komen, dan betaal je € 200 voor de beide kampen. Voor niet leden is dat € 250.

Korting Decathlon

Wij hebben een samenwerking met Decathlon. Jeugdleden krijgen 10% korting op zeilspullen van Tribord (geen korting op korting en — alleen met de Decathlon sportpas die je in de winkel kunt aanmaken).